[AdStory] Pavel Fuksa (JANDL): Caut insight-uri in visurile copilariei, in intalnirile bizare si in strafundurile internetilor

[AdStory] Pavel Fuksa (JANDL): Caut insight-uri in visurile copilariei, in intalnirile bizare si in strafundurile internetilor

In copilarie, Pavel Fuksa se folosea de creioane ca sa-si construiasca o lume proprie, una in care nu istoria, ci imaginatia definea ce nume are o tara, si nu geografia, ci fantezia ii stabilea granitele. A gasit in publicitate locul care sa-l rasplateasca sa isi duca ideile nebunesti cat mai departe posibil, deci putem sa spunem ca povestea intrarii lui in domeniu e una clasica.

Sau nu. A studiat designul grafic doar 2 ani la universitate si, la nici 29 de ani, e in topul celor mai apreciati designeri din lume. A lucrat in agentie sau ca freelancer traversand Scotia, Cehia si, de 2 ani si jumatate, Slovacia. In prezent e Creative Director la JANDL, unde si-a creat o echipa internationala din care fac parte si romani (Eugen Suman, Andrei Gurau si Razvan Mitoiu), astfel ca printre premiile si shortlisturile din ultimul an de la Cannes Lions, Golden Drum, Epica si Eurobest sunt si creatii pentru Carturesti, langa conturi ca LEGO, Harley Davidson sau Seat. In continuare, la AdStory.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Branded


Related