Alin Chiriac (STRATEGAD): "Veniturile STRATEGAD au crescut in 2012 cu 40%"

Alin Chiriac (Managing Partner, STRATEGAD) a vorbit despre cresterea cu 40% a veniturilor agentiei in 2012 si prognoza bugetului de online pentru 2013, cresterea investitiilor in social media marketing si folosirea unui numar mai mare de platforme sociale in mixul de comunicare pentru anul urmator. 

Clienti activi in 2012

  1. O parte din clientii activi in 2012 sunt:
  2. Kandia (branduri: Cremita, ulpio Fit, ANIDOR, Primola)
  3. MedLife
  4. Philips (divizia de ingrijire personala – Philips Personal Care, precum si divizia pentru bebelusi - Philips AVENT)
  5. Bayer
  6. BCR Pensii
  7. Cinema City Romania

Obiectivele campaniilor si cerintele clientilor in 2012

In 2012 am oferit clientilor STRATEGAD in special servicii de Social Media Marketing si Conversion Marketing Search + Display, Brand Reputation Management si putin Mobile.

Obiective urmarite:

  1. Social Media Marketing: engagement si vanzari (cresterea ratei de incercare a produselor)
  2. Conversion Marketing: lead generation & management
  3. Mobile: fidelizare clienti si business localization

Schimbari la nivel de agentie

  1. Social Media Marketing: investitii mai mari si obiective bine delimitate.
  2. Inovatie: fiecare concept este creat pornind de la specificul brandului si asteptarile publicului-tinta, pentru a propune moduri originale de interactiune. 
  3. Abordarea unui mix online, care include mai multe tipuri de servicii menite sa sustina campania desfasurata.

Evolutia veniturilor si prognoze pentru 2013

Veniturile STRATEGAD au crescut in 2012 cu 40%, iar in 2013, pentru fiecare client se anunta o crestere a bugetului pentru online cu 20-30%.

Trenduri in comunicarea online si tendinte pentru 2013

Trenduri in 2012:

  1. Diversificarea platformelor de comunicare.
  2. Accentul pus pe obtinerea de engagement si conversii.
  3. Simplificarea mecanismelor de campanie.
  4. Delimitarea strategiilor de comunicare, construite pe obiective clare.

Trenduri pentru anul 2013

  1. Folosirea unui numar mai mare de platforme sociale in mixul de comunicare: 2012 a fost anul organizarii primelor campanii de brand in retelele sociale Pinterest si Instagram in Romania.
  2. Advertising pe mobile: Monetizarea segmentului mobile este in crestere, iar marii jucatori, Google si Facebook, ofera tot mai multe instrumente marketerilor pentru ca brandurile sa aiba o prezenta notabila si in acest mediu. Cresterea componentei mobile in mixul de comunicare este insa la inceput, iar evolutia se realizeaza cu pasi marunti. 
  3. Accentul pe vizual & video. Instagram si Pinterest sunt doua platforme sociale care au mult potential si in Romania. LinkedIn incurajeaza comunicarea brandurilor prin componenta vizuala, cel mai recent exemplu fiind lansarea serviciului de video advertising. 
  4. Cloud Computing in crestere (conform IDC, la nivel global, cantitatea de informatie digitala creata si transmisa online a crescut de 9 ori in perioada 2007-2011). 
  5. Realizarea de proiecte destinate cresterii bazelor de date a companiilor. Aceste informatii vor fi ulterior folosite la crearea de proiecte, oferte si activari cat mai personalizate.
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related