NESCAFÉ comunica despre beneficiile cafelei solubile prin gamification

NESCAFÉ comunica despre beneficiile cafelei solubile prin gamification

In perioada 6 noiembrie 2012 - 31 ianuarie 2013, NESCAFE, in parteneriat cu Zenith Romania si site-ul eva.ro, desfasoara cea de-a doua editie a campaniei Lumea Cafelei prin care utilizatorii pot sa-si dezvolte propria afacere in industria cafelei, informeaza un comunicat de presa emis de Graffiti PR. Jocul isi propune sa-i faca pe utilizatori sa inteleaga cum se produce cafeaua solubila 100% naturala, provocandu-i sa vanda cat mai multa cafea.

Fata de editia trecuta, platforma are noi optiuni astfel incat utilizatorii au propriul oras virtual ce include plantatia de cafea, fabrica, centrul de sanatate si cafeneaua. Punctele se primesc in functie de ajutorul specialistilor virtuali, intrebarilor la care pot raspunde sau invitarea prietenilor pentru a accesa propriul oras. De asemenea, codurile de pe produsele NESCAFE participante in promotie sunt un avantaj pentru a dezvolta la maxim afacerea, utilizarea lor fiind optionala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related