Draftfcb pune coduri QR pe covoare pentru a comunica noua aplicatie de mobile de la MTR

Draftfcb a dezvoltat pentru Muzeul National al Taranului Roman o aplicatie pentru telefonul mobil ce isi propune sa ii tina la curent pe fani cu noutatile si evenimentele desfaurate la muzeu, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. In perioada februarie - aprilie 2013 aplicatia va fi promovata printr-o campanie media OOH si indoor in care vor aparea covoare lucrate manual al caror model formeaza un QR code.

Aplicatia Muzeul National al Taranului Roman a fost lansata cu ocazia celebrarii a 23 de ani de la reinfiintarea muzeului si este disponibila gratuit deocamdata doar pentru terminalele ce folosesc sistemul de operare iOS. Utilizatorii ce folosesc alte tipuri de sisteme de operare vor fi redirectionati carre pagina de mobil a Muzeului National al Taranului Roman.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related