BrandFusion a exprimat rebranding-ul global Genpact in office branding-ul filialei de la Bucuresti

BrandFusion a exprimat rebranding-ul global Genpact in office branding-ul filialei de la Bucuresti

Rebranding-ul global prin care a trecut recent Genpact a aduc companiei un nou mesaj de pozitionare si o alta identitate vizuala bazata pe o noua cromatica. Pentru a sustine cultura organizationala cu noile mesaje de brand astfel rezultate, filiala din Romania a demarat impreuna cu agentia BrandFusion un proces de office branding, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

In urma analizei noii identitati de brand, BrandFusion a dezvoltat platforma de comunicare pornind de la dimensiunea globala de lider al categoriei pe care Genpact isi dorea sa o surprinda si in office branding. Dezvoltarea limbajului vizual s-a bazat pe viziunea, misiunea, pozitionarea si principiile de operare Genpact. Acestea au fost interpretate de catre BrandFusion in functie de specificul fiecarei zone din sediul Genpact din Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related