Jazz strange retete cu iaurt in noua campanie promotionala pentru Nutriday

Jazz strange retete cu iaurt in noua campanie promotionala pentru Nutriday

Continuand platforma "Nutriday iti da idei", lansata in 2011, agentia Jazz anunta lansarea campaniei "Scrii in cartea cu idei si castigi un Nutriday", informeaza un comunicat de presa emis de agentie. In 2011 brand-ul isi propunea sa aduca o schimbare in obiceiurile de consum de iaurt Nutriday ale familiilor din Romania. Intr-un moment in care categoria inregistra un trend constant, Nutriday voia sa inspire mamele spunandu-le ca iaurtul in combinatii poate sa fie o alternativa rapida si gustoasa in special pentru micul dejun.

Anul acesta, Jazz continua platforma si lanseaza o noua promotie sub numele de "Scrii in cartea cu idei si castigi cu Nutriday". Plecand de la adevarul ca mamelor din Romania le place sa isi surprinda familia cu retete noi, campania le invita pe acestea sa impartaseasca propriile combinatii cu iaurt, urmand ca retetele stranse sa fie reunite la final intr-o carte de bunatati cu iaurt. Campania este prezenta pe TV, instore, indoor branding si online – Facebook, site si bloggeri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related