Grabitii din Vale si Tihnitii din Deal se impaca intr-o campanie Senior Interactive pentru Napolact

Grabitii din Vale si Tihnitii din Deal se impaca intr-o campanie Senior Interactive pentru Napolact

Pentru a promova iaurturile Napolact (Numa' bun, iaurt de baut in tihna si sana), Senior Interactive a creat o aplicatie de Facebook ce spune povestea oamenilor din doua sate virtuale - Grabitii din Vale si Tihnitii din Deal, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Cele doua localitati au fost imaginate pentru a fi potrivite atat celor care au un regim de viata alert, cat si celor carora le place sa-si ia timp pentru fiecare activitate in parte.

Legenda spune ca initial cele doua sate erau unite, numai ca firile diferite ale oamenilor i-au facut sa se separe. Rezolvand problemele specifice fiecarei localitati, utilizatorii pot sa ii faca pe locuitori sa se inteleaga ca odinioara si, in acelasi timp, sa intre in cursa pentru 4 biciclete Pegas ce pot fi castigate la sfarsitul fiecarei saptamani promotionale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related