[Training IQads Kadett] Ioana Mucenic (pastel) despre activarile de brand

[Training IQads Kadett] Ioana Mucenic (pastel) despre activarile de brand

Joi, pe 7 martie, Ioana Mucenic (Visionary Managing Partner, pastel) va sustine in Club Kadett un training axat pe activarile de brand.

Ioana le va povesti celor prezenti despre conceptul de experienta de brand, explicandu-le evolutia de la bun la produs, serviciu, experiente si pana la transfomari. In ceea ce priveste activarile, juniorii vor afla atat care sunt modurile de a le construi si factorii de avut in vedere pentru a avea succes, cat si cele mai comune greseli care trebuie evitate.

Prezentarea va continua cu o serie de exemple de activari reusite (locale si internationale) si cu o discutie pe baza acestora, pentru ca in final informatiile sa fie aplicate in cadrul unor activitati practice.

Ioana este Managing Partner al pastel, agentie pe care a infiintat-o alaturi de Dana Nae Popa in 2006, in anul IV de facultate. La 7 ani de la infiintare, echipa are 20 de membri si tot atatia clienti activi in momentul de fata.

In cadrul pastel, Ioana coordoneaza partea de creatie si strategie pentru proiecte de design, in-store, evenimente, PR si campanii de comunicare integrate, pana in prezent lucrand pentru clienti precum Avon Cosmetics Romania, Mondelez, GDF SUEZ Energy Romania, La Roche Posay, TNT, Vichy, Dr. Oetker, Honda etc.

Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului - www.IQadsKadett.ro.

Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related