Exercitii de improvizatie despre efectele dietei in viata de cuplu, la un eveniment Prais pentru Activia Light

Pornind de la situatiile care pot aparea in cuplu in momentul in care unul dintre parteneri tine o dieta, Danone a lansat o serie de clipuri online in care utilizatorii decid finalul intamplarilor, pentru promovarea Activia Light, o gama noua de iaurturi lansata de Danone Romania, avand sloganul "0% grasime, 100% placere". Comunicarea cuprinde campanie TV, outdoor si in trade, iar azi Prais Corporate Communications a organizat un eveniment pentru presa in care doi actori de la echipa Improvisneyland au imaginat cateva conflicte de cuplu generate de inceperea unei diete.

"Ne dorim sa aratam bine, mergem la sala, tinem dieta, in acelasi timp simtim nevoia de a manca si 'ceva bun'. Alimentatia echilibrata, alaturi de miscare, este esentiala pentru un corp si un spirit sanatos. Am creat Activia Light special pentru momentele in care vrei sa te delectezi cu ceva bun si sa te bucuri de o placere fara sa te simti vinovat", spune Anca Stroe (Director de Marketing, Danone Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related