Eugen Suman (Jandl) despre folosirea stereotipurilor de gen in publicitate

Stereotipurile de gen din reclame au la baza insight-uri despre consumator si, ca atare, e normal sa fie folosite in comunicare, sau sunt solutii facile pentru rezolvarea brief-ului? Vor consumatorii sa li serveasca stereotipuri sau nu au cum sa ceara altceva cat timp sunt constant expusi unor clisee? Creativi si strategi din agentii raspund catorva intrebari despre publicitatea care foloseste stereotipuri de gen. Mai jos, iata raspunsurile lui Eugen Suman (Associate Creative Director, Jandl, Bratislava).

Nu exista fum fara foc, se zice. Stereotipurile de gen au ajuns stereotipuri tocmai pentru ca au la baza niste adevaruri facile si destul de frecvente. Ceea ce e problematic in reclame e ca aceste stereotipuri sunt ingrosate pana la grotesc, fiind transformate din ceva relativ useful, pentru ca ar fi niste shortcut-uri bune catre "mentalul colectiv", in de-a dreptul jigniri pentru oamenii care le privesc, indiferent de gen.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related