Dropia este elementul central al identitatii create de BrandFusion pentru noul brand de vinuri Hereditas

Dropia este elementul central al identitatii create de BrandFusion pentru noul brand de vinuri Hereditas

BrandFusion semneaza identitatea noului brand de vinuri ecologice Hereditas, parte din portofoliul Senator Wine, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Brand-ul, ce poate fi gasit momentan pe rafturile retailer-ilor din China, isi are originea pe cea mai mare podgorie ecologica din Romania si insumeaza 4 soiuri crescute fara fertilizatori chimici, pesticide, fungicide sau ierbicide: Feteasca Alba, Feteasca Neagra, Babeasca Neagra si Babeasca Neagra Rose.

Povestea brand-ului Hereditas pleaca de la locul de provenienta al vinului, dropia de pe eticheta fiind un element despre care localnicii din zona Insuratei povestesc cu drag.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Brandfusion

Suntem oameni cu gândire de design, rigoare strategică și creativitate, ale căror perspective vrem să conteze în evoluția clienților noștri și în viața comunităților acestora. Suntem designeri,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related