Mesterii Tassullo fluiera Bolero-ul lui Ravel in noua campanie semnata Graffiti BBDO

Mesterii Tassullo fluiera Bolero-ul lui Ravel in noua campanie semnata Graffiti BBDO

[UPDATE] Graffiti BBDO semneaza campania de comunicare pentru brand-ul de adezivi Tassullo, ce a intrat in portofoliul agentiei la sfarsitul anului trecut, potrivit informatiilor oferite de reprezentantii agentiei. Campania este comunicata pe TV, outdoor si in presa nationala.

"E vorba despre un brand care comunica pentru prima oara la nivel national, prezentandu-se publicului larg si explicand ce aduce diferit fata de cei care erau pana acum pe piata. Tassullo e un brand cu standarde ridicate, pentru mesterii care au, la randul lor, standarde ridicate.
Intr-o prima faza urmarim sa construim notorietatea marcii si sa-i comunicam diferentiatorul astfel incat sa fie clar cine e genul proxim si care e diferenta specifica", a declarat Dan Sendroiu (Senior Strategic Planner, Graffiti BBDO).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related