Strigaturile publicitare si geniul promotional

Strigaturile publicitare si geniul promotional

Mai toate creditele merg la poetul nepereche si prea putine laude merg catre poetii locali, care-si pun muzele la treaba spre deliciul nostru cotidian. Cum adica ce poeti? Mi-e teama ca nu-i apreciem cum trebuie pe barzii din spatele tarabelor, stiharii din tramvaie si pe versificatorii de pe litoral. Sunt convinsa ca nu evaluam la adevaratul potential lirismul desavarsit al strigaturilor din pietele oraselor noastre si ca nu pretuim genialitatea simpla a actului creator. Si va mai spun o chestie: nici impletirea cu maiestrie a artei poetice si a artei vanzarii n-o remarcam.

Pentru o ureche neantrenata, strigaturile din piata ar putea parea manifestari artistice pur spontane. Dar dincolo de efortul investit in actul creator, sublima in egala masura este si truda dedicata integrarii unei caracteristici unice a produsului promovat. Ceea ce la prima vedere ar putea parea poezii demne doar de urechile zeilor, sunt de fapt manifestari publicitare in forma lor cea mai pura. Capsunele, bananele si porumbul sunt vandute pe altarul creativitatii publicitare, prin apelul la calitatile inimitabile ale produselor respective si de multe ori prin integrarea lor intr-o oferta de nerefuzat: promotia.

Despre campaniile promotionale realizate de agentiile de creatie traditionale, mecanisme de concurs eficiente, dar si despre schimbarea comportamentului consumatorului din ultimii ani se va discuta la Promotions Now 2013, in 27 si 28 martie, la noul eveniment marca SMARK KnowHow. Iar eu am placerea sa va prezint mai jos actele de creatie formidabile care au loc zilnic in piete, tramvaie si pe litoral, toate romanesti.

Inspiratia mea vine de la Marilena Lascar, autoarea "Strigatura publicitara – act de comunicare, act de creatie". Iar voi v-ati putea gasi inspiratia la Promotions Now 2013, in 27 si 28 martie.

Detaliile despre program si inscrieri sunt disponibile pe site-ul oficial. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla. Evenimentul este recomandat de IAA si UAPR si sustinut de Mercury360, Agrafa, Casa de Traduceri si 360Revolution. Partener de know-how al Promotions Now este Wave Division.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related