Onoarea, recunostinta, devotamentul, speranta, cinstea si respectul, reflectate de packaging-ul vinurilor Minima Moralia

Onoarea, recunostinta, devotamentul, speranta, cinstea si respectul, reflectate de packaging-ul vinurilor Minima Moralia

Brandient a realizat designul de ambalaj si a gasit naming-ul pentru colectia de vinuri din domeniul Coroanei Segarcea – Minima Moralia, potrivit unui articol publicat pe Brandient.com. Pornind de la lucrarile lui Aristotel – "Magna Moralia" si a lui Theodor R. Adorno - "Minima Moralia: Reflexionen aus dem beschadigten Leben", packaging-ul exploateaza sase valori umane fundamentale, care reflecta totodata si personalitatea brandului: onoare, recunostinta, devotament, speranta, cinste si respect.

Insight-ul care a determinat crearea identitatii vizuale Minima Moralia este capacitatea vinului de a reflecta adevarul, lucru cunoscut si despre ochii oamenilor. Persoanele care apar in packaging-ul vinurilor sunt reprezentative pentru sase arhetipuri, surprinse de Michael Shindler (San Francisco), Alex Timmermans (The Netherlands) si Bernt Nielsen (Norway). Fotografiile se concentreaza pe detalii si textura si au fost realizate folosind vechile tehnici collodion si tintype.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related