CAPI man le arata consumatorilor cat de greu se obtin ingredientele pentru sucurile fresh

CAPI man le arata consumatorilor cat de greu se obtin ingredientele pentru sucurile fresh

Saatchi & Saatchi Sydney a realizat campania "Hard to make, Easy to drink" care promoveaza CAPI Sparkling, pornind de la ingredientele greu de obtinut ale bauturii, informeaza un comunicat emis de SweeneyVesty. Campania, care va rula incepand cu acest weekend, cuprinde executii TV, online si pentru cinematografe.

Spoturile TV il au in centru pe CAPI man, un personaj care provine din America de Sud, al carui scop este sa intrerupa consumatorii acestei bauturi pentru a le povesti - intr-un mod excentric – cat de dificila a fost obtinerea ingredientelor CAPI Sparkling. De asemenea, personajul reflecta exotismul si prospetimea fructelor folosite pentru a crea bautura.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related