Design-ul produselor Gruia, realizat sub umbrela conceptului "ambalajul ca identitate"

Design-ul produselor Gruia, realizat sub umbrela conceptului "ambalajul ca identitate"

Gavrila&Asociatii a creat brandul de lactate Gruia, care face parte din portofoliul companiei Macromex, potrivit unei informari din partea agentiei. Pornind de la cerinta clientului de a folosi textura de lemn, agentia a creat un design care reflecta "ambalajul ca identitate".

Prin intermediul texturilor si a product-shot-urilor organice, brandul Gruia isi propune sa exprime naturaletea si accesibilitatea produsului. Caracterul distinctiv al logo-ului este asigurat de culoarea intensa si taietura specifica. Fonturile folosite pentru ambalaj sunt alcatuite din litere moi pentru unt si branza topita si litere taiate drept pentru telemea.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related