Noile mezeluri 1 MAI le vorbesc romanilor din clasa muncitoare

Propaganda Brand New, divizia de branding Propaganda, a creat pentru clientul Meda Prod identitatea brandului 1 MAI, mezeluri din segmentul economy care li se adreseaza romanilor din clasa muncitoare, precizeaza un comunicat emis de agentie.

Pornind de la stilul de viata al celor din target si de la caracteristicile noilor produse, s-a decis ca numele brandului sa fie 1 MAI, sarbatoarea nationala a celor care muncesc si zi in care romanii isi iau pauza si se bucura de o masa.

"In Romania exista multi oameni simpli care muncesc mult, care adesea trebuie sa faca munca fizica si care au nevoie de un combustibil pe masura, care sa le dea energie si forta pentru efortul zilnic la care sunt supusi. Am vrut sa ne adresam acestor oameni intr-un mod cat mai direct, pentru ca produsele au fost gandite special pentru nevoile lor: le dau energie, sunt gustoase si satioase, dar si la buzunare usoare. Pentru ca nu e suficient sa fie bune, trebuie sa fie si indestulatoare” spune Diana Caracota (Planner, Propaganda).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related