1984 si Metamorfoza, asociate intr-o noua campanie Carturesti

1984 si Metamorfoza, asociate intr-o noua campanie Carturesti

JANDL Bratislava continua campania “Esti ceea ce citesti”, creata anul trecut pentru Carturesti, cu o noua initiativa care incurajeaza cititul: “Sa tot citesti” este mesajul unei campanii in care finalul fiecarei carti e vazut ca o poarta de intrare spre o noua poveste.

Executiile asociaza finaluri si inceputuri ale unor volume celebre - “Anna Karenina” si “Crima din Orient Express”, “1984” si “Metamorfoza”, “Viata lui Pi” si “Razboiul lumilor”.

In etapa de teasing, fanii de pe Facebook ai Carturestiului au putut ghici ce volume sunt ilustrate, avand la dispozitie doar fragmente ale creatiilor finale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related