Jazz a lansat Normaderm Hyaluspot de la Vichy prin activari online si in universitati

Jazz a lansat Normaderm Hyaluspot de la Vichy prin activari online si in universitati

[UPDATE] Jazz semneaza campania de lansare a produsului Normaderm Hyaluspot de la Vichy, o crema anti-cosuri ce promite un efect dupa 48 de ore, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Comunicarea s-a desfasurat online, prin activarea bloggerilor si a jurnalistilor, si offline, prin activari sustinute de  dermoconsultanti in universitati si cladiri de birouri.

Bloggerii specializati din zona de beauty au primit truse de prim-ajutor inchise si au avut la dispozitie 48 de ore sa ghiceasca ce se afla inauntru, fiind incurajati sa-si cheme cititorii in ajutor.

Aceeasi trusa a fost trimisa si jurnalistilor, iar subiectul a fost preluat de 11 publicatii, printre care s-au numarat Cosmopolitan, Elle si Cool Girl. 14 din 16 bloggeri au raspuns provocarii si au dezbatut subiectul pe bloguri sau pe paginile personale de Facebook, antrenand peste 1544 de cititori, dintre care 80 au ghicit ce se afla in trusa si au castigat un cadou.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related