Studiu ARMA: HISTORY, situat pe primul loc in segmentul statiilor TV de documentare

HISTORY, principalul canal TV din portofoliul A+E Networks UK este numarul 1 in topul statiilor TV de documentare din Romania, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Topul a fost realizat in functie de preferintele romanilor din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, pentru perioada februarie – 17 aprilie 2013. Datele au fost furnizate de Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor.

Potrivit datelor oferite de ARMA, peste 500.000 de telespectatori unici pe zi urmaresc HISTORY Romania (18 - 49, urban). Publicul urban este reprezentat cu precadere de barbati (peste 60% din audienta) si persoane cu varsta cuprinsa intre 16 si 54 de ani (peste 80%).

"Piata din Romania este una dintre pietele noastre cheie din Europa. Ratingul inregistrat de HISTORY pana acum contribuie la dezvoltarea de noi oportunitati, determina noi investitii pe partea de marketing si sporeste interactiunea cu comunitatea locala prin social media. Odata cu lansarea feed-ului nostru separat pentru HISTORY in Romania, putem acum localiza promo-urile si publicitatea. Mai mult, avem posibilitatea de a oferi pe viitor continut local, creat conform dorintelor telespectatorilor romani", a declarat Justin Stephenson (Director, Ad Sales, A+E Networks UK).

In martie, HISTORY a lansat prima sa campanie de marketing, "HISTORY te scoate din rutina", ce a inclus expunere pe TV, radio si presa, alaturi de o serie de autobuze personalizate care au circulat prin capitala. Noua campanie a promocat cele cinci emisiuni din timpul saptamanii, care incep de la 21.00 si s-au dovedit a fi printre ele mai populare din grila postului: “Asii amanetului” (“Pawn Stars”), “Razboiul depozitului” (“Storage Wars”), “Extraterestri antici” (“Ancient Aliens”), “Colectia de la Count’s Kustoms” (“Counting Cars”) si “Asii amanetului din Louisiana” (“Cajun Pawn Stars”).

In Romania, Tematic Cable asigura distributia pentru cablu si satelit a HISTORY, iar vanzarea de publicitate pe piata locala se realizeaza prin intermediul agentiei Cable Direct. HISTORY este disponibil in ofertele Digi, Romtelecom (DTH), UPC si iNES IPTV.

De asemenea, A+E Networks UK isi lanseaza acum serviciul de vanzare a spatiului publicitar in Romania. “Suntem incantati sa fim canalul numarul 1 in segmentul pe care activam, in acest moment. HISTORY este distribuit in Romania inca din 2008 si ne-am concentrat permanent pe consolidarea prezentei noastre aici. Urmatorul pas din strategia noastra de business il reprezinta cresterea vanzarilor de publicitate prin investitii in continut si in campanii de marketing memorabile”, a declarat Tom Davidson (Managing Director, A+E Networks UK).



Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related