[UPDATE] Spotul TV al campaniei Hulala vorbeste despre bucuria generata de momentele firesti din vietile fiecaruia

[UPDATE] Spotul TV al campaniei Hulala vorbeste despre bucuria generata de momentele firesti din vietile fiecaruia

[UPDATE] Brand Support a lansat spotul campaniei Hulala, care anunta noua pozitionare a produsului – o reteta mai sanatoasa, fara grasimi hidrogenate – si sarbatorirea a 20 de ani de existenta in Romania, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania, care se desfasoara in perioada 1 mai - 1 iunie 26 aprilie - 29 mai 2013, cuprinde executii TV, print si materiale in-store.

Spotul de 30 de secunde a fost lansat inainte de Paste si va rula pe parcursul a cinci saptamani. Reclama este construita pornind de la bucurie, care apare in situatii firesti din vietile fiecaruia. Hulala este prezenta in toate aceste momente.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related