Spotul Savana a fost creat pornind de la principalul beneficiu al produsului - putere mare de acoperire

Spotul Savana a fost creat pornind de la principalul beneficiu al produsului - putere mare de acoperire

Papaya a creat campania de promovare a brandului Savana, pornind de la beneficiul principal al produsului – putere mare de acoperire, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania difuzata pe statiile TV se va incheia pe 9 iunie.

Spotul TV ii are in centru pei cei doi mesteri care au mai aparut si in trecut in comunicarea brandului Savana. In reclama, cei doi termina de zugravit o camera fara sa foloseasca toata vopseaua. In timp ce unul dintre mesteri (Andi Vasluianu) dribleaza cu o cutie de vopsea goala, proprietarul apartamentului nimereste una dintre cutiile de vopsea nefolosite.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related