Produsele Hochland Cottage devin accesorii fashion in noua campanie semnata Brands&Bears

Produsele Hochland Cottage devin accesorii fashion in noua campanie semnata Brands&Bears

Brands&Bears semneaza campania de comunicare pentru gama de produse Fresh Cheese de la Hochland, informeaza un comunicat de presa emis de agentie. Campania a demarat pe 17 mai si include un spot TV de 30 de secunde, machete de presa, plasari in cladirile de birouri si online.

Spotul isi propune sa dramatizeze beneficiile unui produs din gama Hochland Cottage Cheese: o gustare sanatoasa, echilibrata nutritional, usoara, care poate fi consumata oriunde si oricand.

"In tot acest slalom nebun printre task-urile zilnice, oamenii tind sa acorde o atentie mai scazuta alimentatiei. Hochland Cottage Cheese vine ca o solutie naturala, o alegere simpla intr-o zi complicata. Pentru ca acest produs este adresat in primul rand femeilor, 'victime sigure' ale modei, asocierea cu domeniul fashion-ului este una fericita. Elementul surpriza al spotului este creat de accesoriile facute din cutiile de Hochland Cottage Cheese: casti, palarie, telefon si ceas. Chiar daca la prima vedere pare un gest nebunesc sa porti astfel de accesorii, acum este la moda sa ai grija de tine iar acest trend devine unul normal si deloc surprinzator. Hochland Cottage Cheese este accesoriul de care nu te poti lipsi, fie ca esti la birou, in parc, la sala sau acasa", au declarat reprezentantii agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

A Gagonu
acum 10 ani
Una dintre cele mai cretine reclame ale anului. Prost gandita, prost jucata, prost regizata. Aveti dreptate, sa porti casti din cutii de branza e un gest nebunesc. La fel de nebunesc ca a-ti imagina ca daca vinzi ceva, e datorita acestui spot. Bravo, Hochland. Pacat de produsele alea bune.


Branded


Related