Vodafone are grija de tinerii care vor sa se combine, intr-o campanie pentru cartela pre-pay

Vodafone are grija de tinerii care vor sa se combine, intr-o campanie pentru cartela pre-pay

Vodafone si McCann Erickson au lansat o campanie pentru promovarea unui portofoliu nou de extraoptiuni al cartelei pre-pay, care include si SMS-uri nelimitate in orice retea.

Spot-ul campaniei vorbeste despre “criza SMS-urilor in alte retele” care impiedica tinerii sa se combine. Comunicarea prin mesaje a ajuns atat de utilizata, incat e nevoie de un numar din ce in ce mai mare de caractere pentru o  invitatie la film. Extraoptiunile Vodafone vin in ajutorul povestilor de dragoste, chiar daca tinerii sunt in retele diferite.

Cu extraoptiunea in valoare de 6 Euro credit, clientii Vodafone pot comunicat nelimitat, in orice retea nationala, prin SMS. Mai mult, acestia primesc si 2000 de minute in retea, 100 de minute nationale si 150 MB trafic de date, precizeaza un comunicat emis de Vodafone.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related