Heineken Voyage. Eroul fara turban al strazilor din Mumbai

Heineken Voyage. Eroul fara turban al strazilor din Mumbai

Colorata Indie. Camioane impodobite cu ghirlande multicolore, turbane indesate pe capetele turistilor de catre vanzatori care se grabesc sa-si vanda marfa, artificii palind in zare, sari-uri sclipitoare, elefanti, o calatorie pana la luna cu un cititor in palma, un erou ales din multime si cazut la picioarele unei fete cu ochi de migdale si piele intunecata. Heineken vine cu o noua poveste, minutios construita, despre un turist care-si pierde sticlele de bere si trece printr-o peripetie nebuna pana sa le recupereze si sa le impartaseasca, la finalul calatoriei, cu prietenul lui.

E modul brandului Heineken de a spune ca este in cautare de calatori legendari, care traiesc aventuri fara sa faca mai mult decat a traversa orasul dintr-un colt in celalalt. Heineken spune o poveste frumos mesterita, de la sincronul impecabil al actorilor secundari, integrarea subtila a elementelor traditionale indiene pana la adaptarea hit-ului anilor '80 "Voyage, voyage" pe un ritm care te face sa te ridici de pe scaun. Toate astea, fara sa uite sa lase privitorului momente de respiro pret de cateva glume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related