Ad-ul protestatarilor din Turcia. O reclama care nu vinde nimic si care nu vrea sa castige nici un premiu

Ad-ul protestatarilor din Turcia. O reclama care nu vinde nimic si care nu vrea sa castige nici un premiu

Protestele din Turcia au inceput pe 28 mai cu 50 de oameni care militau impotriva demolarii parcului Taksim Gezi Park. Demonstratiile pasnice s-au transformat in revolte in momentul in care un grup de oameni a fost intampinat de tunuri cu apa si gaze lacrimogene de catre politie. De-atunci plangerile protestatarilor au capatat o dimensiune politica, tintind probleme precum libertatea de exprimare sau regimul autoritar al prim-ministrului Tayyip Erdogan. Mai multe publicatii (CBS, The Guardian, Reuters) au remarcat ca presa turca acoperea superficial subiectul protestelor. Si-atunci turcii s-au indreptat catre social media, canalul alternativ de comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related