"Leo Burnett te invita la vanatoarea de lei!" in competitia Cannes Predictions 2013

Sub sloganul "Leo Burnett te invita la vanatoarea de lei!", Leo Burnett continua traditia si vine in intampinarea celui mai prestigios festival de publicitate Cannes Lions, organizand cea de-a 12-a editie a Cannes Predictions in Romania. Incepand cu 10 iunie, s-a lansat aplicatia de Facebook Cannes Predictions ca principala modalitate de vot in cadrul competitiei Cannes Predictions 2013. Aplicatia, dezvoltata special pentru aceasta competitie de agentia digitala iLeo Marketing Interactiv, propune o selectie a celor mai bune creatii publicitare din lume.

Prin intermediul aplicatiei Cannes Predictions 2013, participantii vizioneaza 35 de inscrieri la festivalul Cannes Lions considerate de reteaua Leo Burnett Worldwide ca fiind cele mai bune creatii publicitare ale anului 2012-2013. Ca in fiecare an, in urma vizionarii, participantii isi pot alege si vota 12 executii considerate favorite la premii, urmand ca rezultatele finale de la Cannes sa hotarasca si castigatorii competitiei. La final, concurentul cu cel mai mare punctaj va fi desemnat castigator. Procesul de votare va ramane deschis pana la data de 15 iunie, ora 23:59.

La editia de anul acesta, votarea spoturilor se poate face prin accesarea aplicatiei de Facebook Cannes Predictions, dar si in cadrul evenimentelor speciale organizate impreuna cu Scoala de Comunicare de la Brasov (marti 11 iunie), organizatia Advice (miercuri 12 iunie) si IQads (joi 13 iunie). In debutul competitiei, publicitarii de la Leo au sustinut o vizionare speciala in cadrul evenimentului ICEEfest de vineri 7 iunie.

Premiul cel mare pus la bataie de agentie ii provoaca pe participanti sa ocheasca 12 executii dintre cele 35 propuse si sa impuste cat mai multi lei premiati la Cannes Predictions. Mai multe detalii referitoare la procesul de votare si modalitatea de calculare a punctajului sunt disponibile odata cu accesarea aplicatiei.

Despre Cannes Predictions
Evenimentul global Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara publicitari, oameni de marketing si jurnalisti de specialitate. Evenimentul Cannes Predictions a fost organizat pentru prima oara in 1987 de Donald Gunn (Creative Director, Leo Burnett Chicago) selectia Cannes Predictions fiind realizata de o echipa Leo Burnett Worldwide sub coordonarea lui O­cer Mark Tutssel (Chief Creative, Leo Burnett). In Romania, Leo Burnett organizeaza anual evenimentul din 2002, oferind astfel iubitorilor de publicitate posibilitatea de a viziona cele mai bune creatii publicitare din lume si de a-si vota campaniile favorite.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related