Anniversario Peroni a recreat atmosfera anilor '60 in stilul La Dolce Vita

Anniversario Peroni a recreat atmosfera anilor '60 in stilul La Dolce Vita

In cadrul aniversarii de 50 de ani a brandului italian Peroni Nastro Azzurro, care a avut loc pe 13 iunie, au fost dezvaluite lucrarile artistilor Instalart/ Obiect/ 001 Inspired by Peroni, informeaza un comunicat emis de The Practice. Anniversario Peroni a recreat lumea anilor '60, in stil italian, pornind de la conceptul La Dolce Vita. Printre invitati s-au numarat designeri, artisti, actori, muzicieni si fotografi.

"Sa ne imaginam ca ne intoarcem in timp si ne lasam cuceriti de frumusetea La Dolce Vita, o perioada efervescenta si memorabila, cum este cea a anilor ’60. Cuvintele de ordine erau simplitatea, eleganta, bunul gust, oamenii erau liberi sa iubeasca, sa viseze, sa creeze. In aceasta perioada exuberanta s-a nascut Peroni, un tribut adus stilului de viata degajat si luxos, fara emfaza sau grandoare. Cu simplitate, decenta si stil. Suntem mandri ca, si peste 50 de ani, am pastrat vii aceste atribute iar evenimentul Anniversario Peroni confirma succesul de care se bucura acest brand in prezent. Suntem convinsi ca, si peste 50 de ani, Peroni va ramane o emblema pentru adevarata eleganta italiana", a declarat Laura Andrei (Senior Brand Manager, Ursus Breweries Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related