Graffiti BBDO a lansat doua spoturi TV pentru Ursus Cooler

Graffiti BBDO a lansat doua spoturi TV pentru Ursus Cooler

Graffiti BBDO a realizat campania TV pentru Ursus Cooler si a lansat doua spot-uri care transmit consumatorilor sentimentul de incredere in Ursus, noul mix de bere si limonada ridicandu-se la aceleasi standarde inalte de calitate ca si celalalte produse ale brandului, arata un comunicat emis de Graffiti PR.

Cele doua spoturi, in variante de 25 si 30 de secunde, vor rula pe statiile TV pana la finalul toamnei.

"Brieful a fost simplu: sa convingem consumatorii sa aleaga produsul nostru ca pe cel mai gustos si racoritor mix de bere si limonada. Si, in plus, mai e si Cooler. Comunicarea are un scop functional – de a arata cum ajunge lamaia in bere, dar este executata in stilul Ursus – intr-un mod extraordinar, spectaculos", sustine Eleodor Ghenoiu (Strategic Planner, Graffiti BBDO).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related