Media Fact Book: patru tipare de reactie ale tarilor din CEE la perioada de recesiune

Media Fact Book: patru tipare de reactie ale tarilor din CEE la perioada de recesiune

Initiative a lansat editia din 2013 a Media Fact Book, un studiu care arata evolutia pietei de online pe plan local si o comparatie intre Romania si celelalte tari din zona Europa Centrala de Est. Rezultatele Media Fact Book au fost obtinute pe baza informatiilor oferite de Asociatia Romana pentru Masurarea Audientei (ARMA), Asociatia pentru Radio Audienta (ARA) si companii de research locale, precum si pe baza informatiilor oferite de filiale Initiative din alte tari.

Luand in considerare impactul economic al recesiunii, indicat de PIB-ul per capita, si raspunsul pietei de media, indicat de cheltuielile de media per capita, tarile din CEE prezinta tipare diferite. Analiza ia in considerare perioada 2008-2012 si foloseste indicatorul Compound Annual Growth Rate (CAGR - rata la care o investitie ar fi crescut daca ar fi avut un ritm de crestere constant) pentru PIB-ul per capita si cheltuielile de media per capita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related