Important e sa dam gol

Important e sa dam gol

Inainte sa cititi articolul asta sau sa faceti orice altceva, va rog sa ascultati sfatul lui Baz Luhrmann si sa utilizati o crema de protectie solara. Spun asta ca un om patit, care a uitat de Baz si de experienta lui de viata si a plecat la Cupa Agentiilor de Fotbal fara nicio protectie impotriva soarelui. La finalul celor doua zile de campionat nu am ramas doar cu amintiri frumoase, faze tari si clisee fotbalistice invatate, ci si cu arsuri solare. Da, a fost foarte cald la CAF 2013, cerul a fost senin, terenurile pregatite, iar echipele puse pe victorie, caci nimic nu a oprit agentiile participante in calea lor spre cupa, nici macar soarele. Unde mai pui ca drumul lor a inceput printre propriile embleme, afise si pancarte, produse cu maiestrie si pricepere de catre AdProduction special pentru CAF si plasate strategic pe aleea care ducea spre terenuri si pe toti peretii si gardurile din zona (am vrut sa fim siguri ca le vede toata lumea).

Un frigider plin cu limonada rece de la frufru a facut fata cu brio publicitarilor-jucatori, galeriilor si curiosilor, care au profitat de orice pauza ca sa se racoreasca si sa-si recapete fortele pentru urmatoarele meciuri. Echipele s-au remarcat prin uniformele frumos colorate (mov, portocaliu tipator sau negru serios), cu nume (Zizou, Messi, Hagi), porecle (Bossu’, Nasosu’, Popescu&Popescu) si cifre imprimate pe spate, dar si prin strategii complicate, puse la punct cu luni inainte sau, in unele cazuri, la fata locului („important e sa dam gol”). Spiritele s-au incins si ele la fiecare meci, s-au strigat si lucruri mai putin onorabile, dar si chiote de victorie, de „bine maaaa”, „bravo frateeee” si altele asemenea. Din tribune nu au lipsit vuvuzelele, steagurile sau valurile facute de galeriile infocate.

Baietii de la Mediafax Monitorizare au demonstrat ca sunt talentati si pe terenul de fotbal, nu numai printre cifre si statistici, si au plecat acasa cu premiul cel mare, titlul de Agentia Anului la Fotbal. Pe locul doi s-a plasat echipa celor de la Carturesti, care au aplicat o zicala veche, din popor, si au tacut si facut elegant slalom printre oponenti, pana pe podium (zicala are si o varianta vulgara, pe care nu o sa o notez aici, e cea cu mutul care face niste lucruri si invarte pamantul). Tot din acest rationament, Carturestiul a primit si premiul pentru cea mai fairplay echipa. Pe locul trei a ajuns o agentie care a dat dovada de multa pasiune fotbalistica, si anume Daedalus Consulting, campioana de anul trecut.

 

Victoria celor de la Mediafax Monitorizare s-a datorat si portarului Silvester Starcea, care a castigat titlul de Cel mai bun portar. Multi si l-au dorit, doar unul l-a obtinut.

 

Cele mai multe goluri le-a dat Alexandru Pirvu (Next Advertising) care a castigat premiul de Goalgetter-ul competitiei cu 13 goluri, din care 8 intr-un singur meci (scuze, Advice…).

Cel mai frumos gol a fost executat spectaculos de Viorel Hadareanu (REEA), iar ochiul critic al oamenilor de la IQads a decis ca Cel mai bun echipament l-au avut baietii de la Webstyler, creat de almanahe.mic.

Advice a pierdut la puncte, dar a castigat premiul pentru Cea mai creativa emblema, iar Infinit Solutions a avut Cel mai bun poster. Competitia creativa a fost judecata de public (pe Facebook si pe site) si, bineinteles, de un juriu specializat format din reprezentanti IQads si AdProduction.

               

Cea mai zgomotoasa, energica si pusa pe distractie galerie a fost a echipei Lowe Group, care daca si-a propus sa nu treaca neobservata, a reusit (ei au adus vuvuzelele).

Celelalte echipe care au rezistat eroic in soare si au dat tot ce aveau mai bun (pe teren si nu numai) au fost: Webstyler (Forward Runners), Wave Division,  G2 Romania, Saatchi & Saatchi (S2), Active Soft, Senior Hyperactive (Senior Programming), IQads Kadett, Leo Burnett (F.C. Leo Burnett), McCann Erickson (McCANN), First Advertising Agency (First Team), Draftfcb, GrupSapte (Galacticii G7), Advice, AdProduction, GfK Romania (Golden Team), Frontline Marketing, Men in Black, Erka Promotions & Events (Erka Unlimited), ASER (FC ASER), PRIME Romania (FC PRIME), Springer & Jacoby, ThinkDigital si Viva Group (Viva Team).

A fost frumos la CAF, bine ca nu a plouat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Infinit Agency

Infinit este o agenţie full service cu digitalul la bază și care oferă servicii la cheie de la consultanță, analiză de business și transformare digitală până la strategie, project management, servicii de... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related