Prevederile noii legi privind amplasarea mijloacelor de publicitate

Prevederile noii legi privind amplasarea mijloacelor de publicitate

Parlamentul Romaniei a adoptat Legea nr. 185/2013 privind amplasarea si autorizarea mijloacelor de publicitate. Aceasta a intrat in vigoare din data de 8 iulie 2013 si a fost publicata in Monitorul Oficial in 5 iulie. Legea interzice postarea de materiale publicitare in mai multe zone din orase.

Legea mai este cunoscuta si ca "Legea Udrea", fiind initiata de Elena Udrea in vremea cand era ministru al dezvoltarii regionale.

Consilile Locale din municipiile si orasele tarii vor aproba cate un regulament local de publicitate, cuprinzand inclusiv delimitarea in cadrul teritoriului administrat, a zonelor de publicitate largita si respectiv a zonelor de publicitate restransa, in corelare cu documentatiile de urbanism aprobate. Zonele de publicitate restransa sunt zone din localitate in care se impun restrictii speciale sau/si sunt permise numai anumite categorii de mijloace de publicitate. Zonele de publicitate largita sunt zone in care pot fi amplasate toate categoriile de mijloace de publicitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related