Ce fel de calator esti: descriere in opt hashtag-uri

Ce fel de calator esti: descriere in opt hashtag-uri

Agentia digitala Achtung! a gasit un twist simpatic pentru povestea clasica "Un brand ofera o excursie undeva participantilor care castiga un concurs". Vodafone trebuia sa se promoveze ca providerul de mobile roaming al olandezilor. Nu le-a cerut oamenilor sa povesteasca in ce tari ar vrea sa ajunga sau sa completeze un quiz despre ce prefera cand sunt la drum, ci a asociat hashtag-ul preferat cu o destinatie. Toti cei care viziteaza website-ul hashtagholiday.nl pot alege dintre #foodporn, #nofilter, #partyhard, #yolo, #shopaholic, #glamping, #touristshit si #lovebirds, fiecare dintre ele generand cate o destinatie care a fost aleasa in prealabil de echipa din spatele proiectului in functie de recomandarile din social media ale altor turisti. In timp ce astepti, website-ul ruleaza o animatie draguta care-ti arata un avion plecand din Olanda si ajungand in tara pe care Vodafone iti propune s-o vizitezi. De exemplu, daca prefer o sesiune de #foodporn, o sa ti se recomande Italia, Portugalia, Japonia, printre alte tari. Urmatorul pas este sa alegi un prieten cu care sa-ti imparti calatoria si sa fii cu ochii pe pagina de check-in a website-ului. In fiecare zi "ghiseul" de check-in se deschide si daca esti cel mai rapid dintre utilizatori poti sa castigi calatoria pentru care te-ai inscris.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded