2.200 de inscrieri in competitia locala Heineken - “Legendary Travelers Wanted”

2.200 de inscrieri in competitia locala Heineken - “Legendary Travelers Wanted”

Peste 2200 de romani s-au inscris in competitia "Legendary Travelers Wanted" organizata de Heineken in cadrul campaniei The Voyage, prin care producatorul de bere si-a propus sa scrie povestea unui roman obisnuit. Desfasurata in perioada 15 iunie – 7 iulie, competitia si-a desemnat castigatorul in persoana lui Bogdan Dascalescu (26 de ani) din Fagaras. Acesta va porni intr-o experienta extraordinara create de Heineken, arata un comunicat emis de Oxygen PR.

Timp de 3 saptamani, concurentilor le-a fost testata capacitatea de a se adapta unor situatii neasteptate. Interviul final a fost unul dintre ele, iar Bogdan Dascalescu a povestiti experienta pe blogul sau: "Vine ziua interviului final. Si habar nu ai la ce sa te astepti. Ajungi in Bucuresti la timp pentru interviu, mergi la locatie, ti se spune sa iei loc la o masa si sa astepti. Si astepti. Iar tie nu iti place sa astepti. Asa ca te fatai, esti emotionat si stresat. Apoi vine un tip si te intreaba daca il recunosti, ca ati fost impreuna in Vama, v-ati imbatat acu cateva mii de ani. Ii spui ca nu! El insista, si insista. Iar tu ii raspunzi calm ca ti-ai fi adus aminte pentru ca amintirile din Vama nu se uita asa de usor".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related