Lidl pregateste un gratar live pe Facebook

Lidl pregateste un gratar live pe Facebook

Lidl Romania lanseaza "Lidl Live Social Grill", o campanie pe Facebook prin care cei 900.000 de fani ai paginii lantului de supermarket-uri vor avea posibilitatea sa castige preparate de gratar gatite in parcarea magazinului Lidl de pe strada Ziduri intre Vii din Bucuresti. Campania se desfasoara in perioada 15 – 28 iulie printr-o aplicatie de pe pagina Lidl Romania, arata un comunicat emis de Golin Harris.

Pentru a castiga un pranz pregatit la Social Grill-ul Lidl, fanii trebuie sa urmareasca transmisiunea live pe pagina Lidl Romania intre orele 12:00-18:00. In momentul in care se asaza produse pe gratar, acestia trebuie sa tag-uiasca rapid produsul, cu numele lor, pentru a-l castiga. Primul utilizator care reuseste sa faca acest lucru va primi specialitatea respectiva acasa, in cazul in care acesta este din Bucuresti. Fanii din alte orase vor primi un voucher in valoare de 10 lei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related