[UPDATE] Campania "Ia-ti vara in cap" propune publicului tranzactii cu Pepsi

[UPDATE] Campania "Ia-ti vara in cap" propune publicului tranzactii cu Pepsi

Pepsi a lansat campania integrata "Ia-ti vara in cap”, care cuprinde executii TV, outdoor, branding pe autobuze, executii online (website-ul Pepsi Pulse) si promovare pe Facebook, informeaza un comunicat emis de GolinHarris. In cadrul campaniei, Pepsi a incheiat si parteneriate cu Smiley, Corina, Antonia, Inna, Alex Velea, s-a implicat in Tabara de muzica, noul proiect muzical al lui Marius Moga, si a obtinut sustinerea Roton si HAHAHA Production.

Obiectivul "Ia-ti vara in cap” este crearea unei asocieri intre brandul Pepsi si cultura muzicala pop in voga. De aceea, campania se adreseaza tinerilor care vor sa traiasca experiente neasteptate pe parcursul acestei veri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related