Lowe&Partners semneaza noua campania Bancpost: “E bine sa ai optiuni”

Lowe&Partners semneaza noua campania Bancpost: “E bine sa ai optiuni”

Lowe&Partners a creat pentru Bancpost campania "E bine sa ai optiuni" cu ocazia lansarii unui nou produs bancar: OPTIdepozit. Principalul beneficiu al produsului este flexibilitatea, iar primele doua spoturi lansate vorbesc despre aceasta caracteristica in situatii critice, cand se iau decizii de la care nu poti da inapoi, arata un comunicat emis de GolinHarris. Componenta digitala a campaniei este semnata de SENIORHYPER.

Spoturile ilustreaza faptul ca noul depozit ofera optiuni imaginand doua situatii in care e greu sa te razgandesti: o nunta si promisiunile pe care un bunic le face nepotilor lui.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related