ZUZU intra in firul narativ al Revistei de Povestiri

ZUZU intra in firul narativ al Revistei de Povestiri

Revista de Povestiri a incheiat un parteneriat cu brandul de lactate ZUZU, care se va desfasura in perioada iulie – decembrie 2013, si va presupune o serie de activari in online, inclusiv un volum digital de povesti. Reprezentantii Revistei de Povestiri au declarat pentru IQads ca parteneriatul a luat nastere pornind de la valorile comune ale celor doua branduri: precum prietenia, imaginatia, originalitatea si creativitatea.

Pana la sfarsitul anului, Motanov, antrenorul de imaginatie care locuieste in Revista de Povestiri, a pregatit teme de joaca si antrenamente de imaginatie special pentru fanii ZUZU. Antrenamentele vor fi postate in fiecare saptamana pe pagina de Facebook ZUZU si share-uite de Motanov. Primul antrenament poate fi vazut aici.

In cadrul parteneriatului va fi organizat si un "concurs cu mustati de lapte", la care oricine poate trimite povestiri si o poza cu mustati de lapte. Pozele vor fi postate intr-un album pe pagina ZUZU, iar povestirile vor aparea in descrierile imaginilor.

In septembrie va incepe strangerea de materiale pentru "Zuzubuc". Zuzubuc va fi o carte digitala cu povestiri si ilustratii bazate pe dragul pentru lapte. Oricine poate participa cu texte sau creatii artistice. Revista de Povestiri se va ocupa de promovarea proiectului, de selectie, editare, layout si DTP. Cartea va putea fi descarcata gratuit.

Conceptul sub care se vor desfasura activarile este construit in jurul imaginatiei si a lucrurilor pe care le poti face cu ea.

“ZUZU este un spirit tanar, neconventional, creativ, amuzant, inteligent, activ, astfel ca a fost usor sa gasim un concept care sa se potriveasca personalitatii lui. Oricine are imaginatie se poate imprieteni si juca frumos cu ZUZU. Suntem convinsi ca ZUZU ii va inspira pe oamenii cu care interactionam, asa ca si noi asteptam de la ei cele mai neconventionale raspunsuri la antrenamente, povestiri si alte miscari artistice. E vorba de participare, de engagement, dar, prin asta, si de empowerment”, a spus Simina Diaconu (Fondator, Revista de Povestiri).

Echipele care au lucrat la acest proiect sunt formata din:

Revista de Povestiri: Dominique Dinescu (PR) si Simina Diaconu (Editor si Manager de proiect).

ZUZU: Celina Condorovici  (Senior Brand Manager, Albalact).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related