Robert Downey Junior, protagonistul campaniei "Change" de la HTC

Robert Downey Junior, protagonistul campaniei "Change" de la HTC

171 Worldwide (parte a WPP Group) a colaborat cu Robert Downey Junior la lansarea noii campanii HTC – "Change", informeaza un comunicat emis de McCann PR. Campania "Change" e structurata in trei etape, prima dintre ele fiind lansata prin intermediul a doua teasere in care protagonist este actorul mai sus mentionat.

Mesajul campaniei "Change", care a fost lansata cu ocazia celei de-a saptesprezecea aniversari HTC si cuprinde executii TV, print, outdoor, in-store, online, precum si activari de PR, este ca brandul reprezinta "orice iti poti dori". Mergand pe aceasta directie, unul dintre teaserele campaniei il arata pe Robert Downey Junior dand explicatii amuzante legate de ce inseamna HTC: "Humongous Tinfoil Catamaran".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related