Cea mai spectaculoasa iesire in oras a fost la ADfel 2013

O saptamana plina de activari neconventionale la ADfel 2013 le-a dat o preocupare creativa bucurestenilor ramasi sa se topeasca in oras. Intre 12 si 18 august, IQads a organizat la terasa Fabrica a opta editie a evenimentului de branded entertainment ADfel, aratandu-le participantilor cum brandurile pot sa transforme o seara obisnuita la terasa intr-una exceptionala. 11 branduri si 20 de organizatii din zonele culturale, sociale, ecologice sau educationale au adunat peste 50 de idei neconventionale si s-au asigurat ca fiecarui om din terasa i se intampla ceva memorabil. Surprizele neconventionale continua la urmatoarea editie ADfel, programata deja pentru 11 - 17 august 2014, tot la Fabrica.

La ADfel nu se poarta inceputurile timide, asa ca prima seara a primit vizitatorii in sunete asurzitoare de tobe. Echipa Delivering Life a organizat cea mai neconventionala Blindfolded Party, care a inceput in club si a continuat in toata terasa.

In primele 3 zile de ADfel, participantii au explorat propunerile ONG-urilor de la Zilele Culturale: portrete abstracte la minut, benzi desenate aduse la viata, design-uri fanteziste pentru genti si tricouri, semne de carte ilustrate de artisti si reinterpretari ale obiectelor de aruncat.

Tot de cercetat erau si studiile de caz ale celor mai bune lucrari neconventionale din lume, prezentate in cadrul expozitiei ADfel Galleries si realizate cu ajutorul solutiilor AdProduction.

Toate cele 7 seri s-au incheiat cu Proiectiile ADfel. Am avut selectii de reclame destepte din toata lumea, pe teme in ton cu spiritul ADfel: cele mai bune spot-uri culturale si sociale, cele mai premiate reclame din ultimul an, cele mai amuzante clipuri cu final-surpriza, retrospectiva Grand Spoof 2007-2012, reclame adorabile, campanii care amintesc de haosul Desperados si clipuri care fac haz de necaz.

Orange a creat pe acoperisul Fabrica terasa digitala, un spatiu colorat si relaxant, in care neconventionalii au fost asteptati cu pufi, sezlonguri, umbrele si masute, dar si cu o invitatie la plimbare printre aplicatii digitale. Un joc distractiv cu un norisor magic, creat de Mind Treat Studios (Kinect developer: Andrei Stanescu, UX designer: Costin Dragomir), le-a permis participantilor sa descopere beneficiile serviciului Orange Cloud, iar orasul miniatural realizat in stil art-QR le-a dat prilejul sa descarce muzica, sa se uite la Orange TV, sa vada mamutii de la Antipa si, la sfarsit, sa-si cheme un taxi spre casa cu Clever Taxi, toate prin serviciile Orange.

Prin Meniul Performantei, Petrom a oferit pretextul ca discutiile obisnuite de la terasa sa devina conversatii excelente, care sa reflecte toate inovatiile si performantele pe care romanii au reusit sa le aduca de-a lungul timpului, astazi motive de mandrie pentru noi toti. Mai mult, la Quiz-ul Performantei, brandul le-a rasplatit cunostintele celor mai informati si rapizi participanti, oferindu-le vouchere de consumatie in terasa pentru ei si prietenii lor.

Ciuc Premium a sustinut pentru al doilea an consecutiv umorul dezghetat in cadrul competitiei Grand Spoof. Proiectia celor mai bune spoof-uri create in 2013 in cele 2 luni de competitie online pe platforma TheCreator si retrospectiva parodiilor de reclame premiate la ADfel in primele 6 editii au facut ca ziua de joi sa fie cea mai amuzanta. Cu 84 de inscrieri si 65 de parodii finaliste, juriile au avut ceva dileme. In final, au decis ca premiul juriului profesionist, in valoare de 4.000 de lei, sa rasplateasca clipul Cafhu – Reduceri fara mila, iar premiul juriului online, de 3.000 de lei, sa ajunga la Gargarita Rita, o parodie dupa spotul cu acelasi nume de la Raraul.

Sub comanda Desperados, ultimele 5 zile de ADfel au capatat un twist wild. Cei mai indrazneti fani ai berii cu aroma de tequila s-au lasat cu totul pe mana stilistilor, care le-au facut coafurile nebune pe care nu au avut curaj sa si le faca vreodata, folosind produse Wella Professionals si Sebastian Professional. Vorbim de coafuri punk si rock’n’roll si de creste demente, pe care nu participantii si le alegeau, ci stilistii. Doua politiste sexy au venit sa verifice daca haosul din terasa se ridica la inaltimea unei petreceri Desperados si sa perchezitioneze participantii. In functie de infractiunile descoperite, cei gasiti fara Desperados au fost pedepsiti cu incarcerarea, dupa care li s-a oferit cate o bere, iar cei care aveau deja la ei berea cu gust de tequila au fost rasplatiti cu catuse. In continuarea perchezitiei, cheful de nebunesc s-a materializat intr-o proiectie cu reclame care musteau de haos. Nebunia a atins apogeul duminica, atunci cand cei care isi savurau berea in terasa s-au inscris la o runda de cuceriri la minut, in care trebuia sa se combine contra cronomentru cu personaje cu job-uri wild, de la clovni si pompieri pana la fachiri.

Pufosenia de Clabucel a fost foarte populara la ADfel 2013. Vesnic zambitor, el i-a intampinat pe toti cu o mare de spuma care isi mai lua zborul prin terasa si cu o invitatie parfumata: cei care isi lasau tricoul la spalat primeau, pe langa tricoul lor frumos inmiresmat, si unul nou, cu mesaj fun de la Dero.

La Festa 3 in 1 a creat un cadru plin de fantezie, oferind un prilej surprinzator pentru cunoscut oameni noi sau reintalnit prieteni vechi. Mintile deschise s-au fotografiat indraznet in cabina Courage a trois, unde invitatii au descoperit replici incitante, o camera foto si un pat triplu. Dovada ca avem multa imaginatie stau fotografiile de pe pagina La Festa Headz.

Opel ADAM a primit niste accesorii cool in plus: un buton de Like, o camera foto si un counter digital. Toti cei curiosi sa il exploreze au primit o fotografie la minut, iar cel mai norocos dintre ei o sa poata sa se joace cu el pentru un weekend.

Cu ajutorul scanner-ului de mood de vacanta de la Wizz Air, cei care au ajuns in weekend la Fabrica au aflat unde le-ar prinde bine niste bilete de avion. Pentru si mai multa inspiratie, toti participantii au fost inscrisi in tombola pentru un bilet dus-intors spre oricare dintre cele 73 de destinatii low-fare ale Wizz Air din Europa, iar cei mai norocosi dintre ei au castigat cate un voucher de 30 de euro pentru biletele Wizz Air.

Cu ajutorul Sorinei Vazelina, TUC a transformat in ultimele 3 zile de ADfel bicicletele participantilor la ADfel 2013 in surse de inspiratie pentru viitoare peripetii.

Pentru ca este cel mai apreciat ketchup din Romania, Tomi a raspuns iubirii consumatorilor cu o expozitie neconventionala de arta. Alina Vasile (art director) a demonstrat live cum se face ketchup art, pictand cu Tomi pe post de culoare tablouri cu cele mai frumoase locuri si edificii din tara.

BestJobs a improvizat pe tema interviului de angajare prin mai multe jocuri pline de imaginatie de la echipa INLIGHT.

ADfel este un eveniment de branded entertainment organizat anual de IQads. Partenerii media ai evenimentului au fost 24-FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.

Brandurile participante la ADfel 2013 au fost: BestJobs, Ciuc Premium, Dero, Desperados, La Festa 3 in 1, Opel, Orange, Petrom, Tomi, TUC, Wizz Air.

Organizatiile culturale si sociale care si-au prezentat neconventional mesajele la ADfel 2013 au fost: Asociatia Tinerilor Exploratori Polari din Romania, Ateliere fara Frontiere, Atelierul de Panza, Booktopia, Business Organization for Students, Carturesti, Compulsive Drawer, Creative Arts, Delivering Life, Free Miorita, Greenpeace, Harap Alb Continua, Improvizatie.ro, Incubator107, Pete de Cerneala, PRIME, Revista de Povestiri, Team Work, UNICEF, VIP si World Vision.

Agentiile care au creat si implementat activarile brandurilor au fost: Arsenoaiei & Matasel (pentru TUC, creatie), DDB Romania (pentru Wizz Air, creatie si implementare), G2 Romania (pentru Opel ADAM, creatie si implementare), Leo Burnett (pentru Petrom, creatie si implementare), Lowe & Partners (pentru La Festa 3 in 1, creatie si implementare), Mercury360 (pentru Dero, implementare), Pella Events (pentru TUC, implementare), Publicis (pentru Orange, creatie si implementare).

IQads a contribuit la serviciile de creatie pentru Ciuc Premium si Desperados.

Echipa implicata in organizarea editiei ADfel 2013 a fost formata din: Marin Preda (Business Developer), Monica Dudau (Senior Project Manager), Cristi Avram (Senior Project Manager), Corina Pirva (Project Manager), Emil Truta (Junior Project Manager), Sonia Ardelean (Coordinating Editor), Anca Pantus (Editor), Ionut Maxim (Editor), Mihaela Craciunescu (Editor), Ioana Mihai (Project Manager), Livia Plamadeala (Graphic Designer), Diana Gandila (Audio Video Coordinator), Bogdan Grigore (Photographer).



Vice

VICE is a global youth media company and the industry leader in producing and distributing the best online video content in the world. Launched in 1994 as a punk magazine, VICE now operates in 36 countries and has... vezi detalii »

GEOMETRY GLOBAL

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Related