Un treasure hunt in Praga, integrat in campania promotionala Staropramen

Un treasure hunt in Praga, integrat in campania promotionala Staropramen

Lowe&Partners a conceput pentru Staropramen campania "Descopera comoara orasului Praga", informeaza un comunicat emis de GolinHarris. Pornind de la legenda unei printese care a ascuns o comoara in capitala Cehiei, Lowe&Partners a gandit conceptul creativ, MobileWorks a dezvoltat site-ul si Initiative a creat strategia de media a campaniei.

Campania, care se desfasoara in perioada 5 august – 29 septembrie, incurajeaza consumatororii sa participe la un treasure hunt pentru a descoperi comoara orasului Praga. Pentru a participa, acestia trebuie sa inscrie opt coduri unice de sub capacul sau cheita oricarui produs Staropramen pe comoaradinpraga.ro sau prin SMS. O tragere la sorti va desemna participantii care vor merge mai departe, in Praga.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related