Scurtmetrajul "Ilinca", semnat de Tudor Giurgiu, parte din campania sociala Dorna – "Grija pentru copii"

Scurtmetrajul "Ilinca", semnat de Tudor Giurgiu, parte din campania sociala Dorna – "Grija pentru copii"

In colaborare cu Organizatia Salvatii Copiii, Dorna lanseaza campania "Grija pentru copii", prin care doneaza 1 ban din pretul fiecarei sticle de Dorna cumparate in perioada 15 septembrie - 31 decembrie pentru dotarea cat mai multor maternitati din Romania cu echipamente pentru ingrijirea nou nascutilor prematuri, anunta un comunicat McCann PR.

Campania de comunicare cuprinde si scurtmetrajul "Ilinca", semnat de regizorul Tudor Giurgiu, care surprinde povestea reala a unui copil nascut inainte de termen si pentru care, timp de o luna si jumatate, acasa a insemnat interiorul unui incubator.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related