Saint-Gobain Rigips ofera sfaturi de petrecere a timpului liber intr-o campanie pentru Rimano DUOGLET, semnata Friends Advertising

Friends Advertising a creat pentru Saint - Gobain Rigips campania de lansare a Rimano DUOGLET, cel mai nou produs din gama Rimano, un glet de ipsos alb care se poate folosi atat pentru nivelarea, cat si pentru finisarea suprafetelor interioare. Campania este construita in jurul celui mai important beneficiu al noului produs, faptul ca se utilizeaza usor si rapid, si le ofera mesterilor sugestii de petrecere a timpului liber, arata un comunicat emis de agentie.

Campania inlcude TV, OOH, radio, online si instore.

"Am avut un brief care crestea in timp ce lucram la el – un branding pentru gama de gleturi, un packaging pentru produsul nou si campania prilejuita de lansare. Asa s-a nascut DUOGLET de la Rimano. Am ales sa fim pragmatici si simpatici in comunicare si le-am spus franc mesterilor ca produsul e  foarte eficient si ar trebui sa se gandeasca mai degraba ce fac dupa munca. Pentru a-i ajuta, am dedicat o parte din spatiul de media unor sfaturi utile pentru timpul lor liber. Speram sa aprecieze generozitatea", a declarat Razvan Pascu (Copywriter, Friends Advertising).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Branduri

Subiecte

Sectiune



Related