Ben Armistead (Global Planning Director, Wieden +Kennedy Amsterdam) vine saptamana viitoare la Bucuresti, la Romanian Youth Focus

Ben Armistead (Global Planning Director, Wieden +Kennedy Amsterdam) vine saptamana viitoare la Bucuresti, la Romanian Youth Focus

Invitatul international al celei de-a doua editii a conferintei Romanian Youth Focus, organizate de SMARK KnowHow, este Ben Armistead, Global Planning Director, Wieden + Kennedy Amsterdam. Pe 22 octombrie, la hotel Ramada Majestic, Ben va aduce perspectiva globala asupra tinerilor din generatia Y si a felului in care brandurile pot sa ii targeteze, alaturandu-se discutiei sustinute de ceilalti peste 25 de specialisti romani.

Prezentarea lui Ben de la Romanian Youth Focus va arata cum media schimba “satul global” definit de Marshall McLuhan, din perspectiva locuitorilor care au crescut in el. Refuzand cu incapatanare sa foloseasca descrieri generale ale unui target, Ben va pune sub semnul intrebarii conceptul de portret al unei generatii si va oferi sfaturi brandurilor care vor sa castige intr-un peisaj media atat de schimbator.

Planner cu peste 10 ani de experienta, Ben conduce planning-ul regional pentru Nike si planning-ul global pentru Electronic Arts si Powerade. In vietile anterioare a trait in Spania si in UK si a lucrat la Dare, MCBD si Publicis pe conturi ca Renault, Hewlett Packard, Waitrose, the Department of Health, Premier Foods, the Metropolitan Police si Tetley tea. Revista Campaign l-a inclus in selectia "Faces to Watch" si, de-a lungul vremii, a contribuit la mai mult de 70 de premii de creativitate si eficienta, dar cel mai mandru e ca acum lucreaza printre ciudatii geniali de la Wieden + Kennedy Amsterdam.

“Fiecare generatie e diferita si, in acelasi timp, la fel ca toate generatiile care au existat si care vor veni. Fundamentele umanitatii nu s-au schimbat, chiar daca contextul cultural si media sunt intr-un continuu proces de transformare. Nevoile si dorintele oamenilor vor fi intotdeauna mai importante decat capcanele culturii contemporane. Daca vom intelege cum sa profitam de aceste dorinte atemporale neuitand de toate posibilitatile executionale si media oferite de tehnologie, avem toate sansele sa targetam cu succes orice generatie”, a declarat Ben.

E fanul metodelor de research inovatoare, care il conecteaza cu problema si oamenii din target in locuri si feluri diferite. “E valabil pentru orice generatie, dar gandindu-ma la Millenials, aceasta abordare m-a facut sa joc fotbal pe strada in toata lumea, sa intervievez criminali in inchisoare si sa imi iau bataie de la idolii mei la FIFA. Si din fiecare am invatat ceva."

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial.

Romanian Youth Focus 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Young Leader este Studentbank, powered by Raiffeisen Bank. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, VICE, Gen90, Hipmag, Catavencii, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Port.ro, Money Magazine, Money.ro si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related