[Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL] Batalia tocatoarelor

[Cupa Agentiilor la Gatit FLORIOL] Batalia tocatoarelor

Ma doare sufletul. Inca ma doare sufletul. Ieri mi-am petrecut toata ziua inconjurat de publicitari si mancare. A fost dureros. Nu as fi crezut ca oamenii astia pot fi la fel de buni si in agentie si in bucatarie. Cine ar fi crezut? Da, joi, 17 septembrie, a avut loc a doua zi a Cupei Agentiilor la Gatit FLORIOL, pregatita cu ingrediente publicitare de la VERLA si aromata de Coseli, intr-una dintre super bucatariile KUXA Studio. S-a vorbit numai in englezisme si frantuzisme, am invatat ce inseamna “sparanghel blanchat” si cum trebuie aranjat “un dish”, si cu greu am rezistat unor farfurii stilizate mai ceva ca la emisiunile culinare atat de populare in ultima vreme.

Noua echipe s-au luptat ieri in polonice si cratite ca sa ajunga in finala. Nu a existat nicio limita, publicitarii-bucatari s-au pretat la lucruri precum somon gatit in staniol, supe asiatice cu lapte de cocos, cosulete din parmezan sau mousse din dovlecei si unt de arahide. Nici nu stiam ca exista asa ceva. Brief-urile primite de la juriu nu le-au dat deloc batai de cap, creativii fiind buni si la cuvinte, dar si la batut oua.

Dimineata a inceput in mireasma de scortisoara, cu Delicii in lingura (Spoon Media), care s-au supus brief-ului si au pregatit o masa de Craciun, denumita simplu, “Verde de Craciun”. Langa ei, IQads Kadett, mai tineri, dar deloc incepatori in arta bucatariei, s-au gandit sa puna niste somon fraged pe un pat de paste, in ceea ce s-a numit “Somonul victorios”. Juriul a venit, a ascultat povestea fiecarui preparat, a gustat si nu a schitat niciun gest, nici de bine, nici de rau. Mi-a fost frica de ei toata ziua.

 

 

A doua tura de bucatari care au preluat stafeta a fost formata din The Sorcerers (Wave Division) si Souls&Pepper (Avocatnet.ro). Cam tot atunci s-au scos cutitele mari, s-a portionat carne si s-a calit ceapa. Souls&Pepper nu au avut nicio rusine si au prezentat juriului povestea unei Splendori de porc in iarba, iar The Sorcerers, niste exotici, au pus pe masa un Pui Malala.

 

 

Dregatorii la Cratita (Starcom) au vrajit juriul cu o poveste aromata despre niste amintiri din copilarie si au pus pe masa un preparat numit “Adancata City”, iar Cu de Toate (Geometry Global) ne-au dus in lumea Vrajitorului din Oz, cu “Golden Path Plate”.

  

 

ThinkDigital s-a retras chiar in ultimul moment, dar nu a fost problema, Lean Mean Cooking Machine, adica Interactions, au facut cat doua echipe si au preparat o "Express Cina" asiatica.

 

SENIORHYPER, niste simpatici, au fost singura echipa care s-a aventurat la o supa porno, "Thaisex", si bine au facut, ca le-a iesit exact ca la mama ei, in Thailanda. Leo Gourmet adica Leo Burnett in viata de zi cu zi, niste eleganti, au pus in fata juriului un "Piept de curcan umplut pe pat de mousse de morcovi cu unt de dovlecei". Doamne Dumnezeule.

 

 

Cele doua echipe care au impresionat prin gust si creativitate si care au mers in marea finala au fost Dregatorii la Cratita (Starcom), cu nota 9.50 si Cu de toate (Geometry Global), cu 9.57. Nimeni nu s-a suparat, din fericire, toata lumea s-a bucurat de mancare, prieteni si un pic, dar numai dupa program, de vin.

Cat publicitarii trudeau la cratita, sustinatorii lor se distrau la panoul de onoare al bucatarilor, un ingredient publicitar pregatit de VERLA si compuneau valsuri crocante folosind lingurile, furculitele, polonicele si razatoarele ingenios transformate de RoboFun in instrumente muzicale. In pauze, se relaxau cu o portie de dulciuri de la Coseli.

 

A fost greu in a doua zi a Cupei Agentiilor la Gatit. Nu stiu daca imi revin pana la anul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Profero Bucuresti

Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero, este o agentie de digital advertising cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, atat cu branduri locale, cat si... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related