[AdLife] Cristi Simion (Ogilvy & Mather): Ma uit la juniorii de acum si ma gandesc ca eu nu am intrebat niciodata pe nimeni daca se sta peste program

[AdLife] Cristi Simion (Ogilvy & Mather): Ma uit la juniorii de acum si ma gandesc ca eu nu am intrebat niciodata pe nimeni daca se sta peste program

Poate cea mai recenta dintre creatiile orchestrate de Cristi Simion care v-au ramas in minte este opera in 15 foi creata pentru a opta editie Anim'est. Va amintiti sigur si de campania distilata de agentie pentru lansarea Tazovsky Vodka. Dupa ce s-a calit un an in divizia Ogilvy & Mather dedicata Cosmote, Cristi coordoneaza acum activitatea mai multor branduri din portofoliul agentiei, din pozitia de Group Creative Director. Completati informatiile de pe LinkedIn si IQads cu povestile si detaliile pe care le-am scos la suprafata la AdLife: 

Primele semne ale talentului s-au vazut pe la vreo 11 ani, cand taica-miu s-a luat dupa mine si pus numele unei firme cum am zis eu.

Copilaria mi-am petrecut-o in Bucuresti, facand galagie in fata blocului si enervand-o pe baba de la parter si visand sa fie vacanta si vara mereu.

Imi amintesc si acum ziua in care taica-miu si tataie-miu m-au invatat sa conduc masina familiei, veche de 30 de ani.

Adolescenta e perioada in care nu am stiut de capul meu.

In liceu eram tipul ala care in primii 2 ani a fost timid si tacut si in urmatorii a recuperat din greu.

Cel mai nebunesc lucru pe care l-am facut atunci a fost sa sar pe geam de la etaj  ca sa chiulesc de la sport.

Cand eram in facultate obisnuiam sa ma cert des cu profesorii, genul rebel sau Gica Contra.

Ma simt tanar de fiecare data cand ma joc cu Lego si ma simt batran atunci cand fac acelasi lucru 3 zile la rand.

Aici e o poza cu mine in jungla... oarecum.. adica ... foarte aproape de intrare.

Am luat primul salariu de la o firma mica unde am pus etichete pe ceara epilatoare si cu banii primiti mi-am luat un stilou scump, pe care l-am stricat repede.

Am decis sa ma angajez in publicitate ca sa vad daca imi place. Si mi-a placut.

Primul job in publicitate a fost la Image Promotion, unde eram account executive, si acolo am invatat ca trebuie sa vorbesti cu clientii, mult si des.

Prima mea campanie a fost la No-Spa si acum cred despre ea ca a fost un inceput si o tratez ca atare.

Pana acum, cele mai bune campanii la care am lucrat sunt Anim’est, Tazovsky Vodka si Petrom - Tara lui Andrei (lansare si primii trei ani).

Proiectul care nu mi-a iesit (desi tare mi-as fi dorit) este unul cu bere romaneasca si mafie chinezeasca.

Ca sa inteleg mai bine ce am de facut pentru un client, am mers pana la a gusta toate mezelurile de pe piata, chiar si alea facute de firme de apartament.

Apucaturile de publicitar se manifesta cand si cand.

Cel mai bun sfat pe care l-am primit de la un publicitar a fost sa uit primele 3 idei, le are toata lumea.

O lectie pe care am invatat-o pe calea cea grea a fost ca de prea multe ori creatia conteaza mai putin decat relatiile si politica.

Am ramas in Romania pentru moment.

Uneori ma enerveaza publicitatea romaneasca pentru ca nu prea mai este romaneasca.

Cred ca ne-ar fi mai bine tuturor in domeniul asta daca ne-am intalni mai des si am da mai putine mailuri.

Ma uit la juniorii de acum si ma gandesc ca eu nu am intrebat niciodata pe nimeni daca se sta peste program.

Sper sa lucrez cat mai des pentru clienti care inteleg de ce au nevoie de o agentie si cat mai rar pentru clienti care "au mai facut asta si stiu ca functioneaza".

Brand-urile straine care comunica cel mai bine sunt Skittles, Old Spice, Heineken, iar cele romanesti sunt Rom si Napolact.

O campanie buna e una la care te intrebi ce-or sa mai faca, ce apare, unde o duc de aici?

Astea sunt campaniile mele preferate:
TV: Nu am mereu acelasi spot preferat, topul se schimba in functie de ce mai apare. Acum este asta. Pentru ca muzica e incredibil de bine aleasa, pentru ca personajul este perfect, pentru ca fiecare gest spune ceva si pentru ca nu ma plictisesc de spotul asta.

A, si asta:

Print: Pentru ca sunt copywriter si pentru ca e la obiect:

Outdoor: Pentru ca este doar un outdoor, dar altfel:

Digital: Pentru ca au gasit un mod complet nou de a folosi Facebook in avantajul lor:

Ambient: Pentru ca cineva si-a dat seama ca lumea are chef de joaca.

Integrat: Cred ca, daca ai un concept bun, el se va duce in mod natural pe toate canalele care i se potrivesc. Nu cred ca ai nevoie mereu de outdoor sau print sau TV, depinde de idee. Dar asta de mai jos este continuarea unei idei din anii 80 si aducerea ei in 2013 si pe cam pe toate mediile pe care se potrivea:

Pe langa job, mai fac si ce apuc.
Weekend-ul e momentul in care pot sa ma trezesc tarziu.
Cartea pe care am recitit-o este "9 Povestiri", a lui Salinger.
Dau mai tare cand aud melodiile de la Dire Straits, Public Enemy, Tracy Chapman... sunt mult prea multi sa ii scriu.
As revedea oricand James Bondurile vechi, mare parte din ce a facut Tarantino si un clasic de care nu ma satur, Petrecerea cu Peter Sellers.

Incerc sa nu ratez nici un episod din Modern Family, care e scris perfect.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related