Ce branduri ocupa pauzele publicitare ale serialului Suleyman Magnificul

Ce branduri ocupa pauzele publicitare ale serialului Suleyman Magnificul

"Suleyman Magnificul", ajuns deja la patru sezoane, e un serial care a atras audiente mari in Turcia, unde a fost creat, in Romania, precum si in alte tari in care a fost difuzat. Am vorbit cu Claudia Ion (Sales Director, Kanal D) despre succesul acestei productii TV si sectoarele din care provin brandurile ce cumpara spatiu publicitar in pauzele serialului "Suleyman Magnificul".

In alte doua materiale, Directorul de vanzari Kanal D a vorbit despre bugetele de marketing de peste granite si fragmentarea pietei locale, precum si despre perioada de criza si proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related