Zborul – conceptul campaniei SoNoRo "UP"

Zborul – conceptul campaniei SoNoRo "UP"

Pe 1 noiembrie incepe la Bucuresti cea de-a opta editie a Festivalului International de Muzica de Camera SoNoRo "UP". Conceptul de anul acesta, atat tematic, cat si muzical, este zborul, muzica inalta, dar rezuma si evolutia festivalului, aflat intr-un perpetuu crescendo de la lansarea sa, au declarat reprezentantii SoNoRo pentru IQads.

Campania de promovare include print, TV si radio:

"Editia de anul acesta a Festivalului Sonoro, rezumata prin succintul "UP", prezinta un concept muzical si tematic special - zborul, cerul, muzica inalta, de factura eclectica, pornind de la baroc si ajungand pana la piese contemporane de muzica de camera. [...] Ca si in anii trecuti, totul se naste in jurul pasarii SoNoRo - icon-ul festivalului incepand din 2009. Ilustratia, care sta in centrul conceptului grafic de anul acesta, pune pasarea intr-un context interstelar, dar fara prea multe aluzii temporale. Totul este divers, amestecat, imaginativ, fara varsta - o aluzie, sper eu, reusita, la muzica buna care este atributul forte al Festivalului SoNoRo. De altfel, umorul si feeling-ul ludic nu au fost ocolite nici de data aceasta, ba dimpotriva, a fost chiar cautat cu buna stiinta. Si totul asezonat cu deja statornicul galben, ca semnal al muzicii inalte si inaltatoare", a declarat Dan Dulau (Art Director, SoNoRo).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related