Cosmin Tudoran (Ca$$a Loco) - viking principal intr-o campanie HISTORY creata de GolinHarris

GolinHarris a creat pentru HISTORY Channel campania de lansare a serialului "Vikingii", care a inclus un endorser dedicat campaniei, teasing si amplificare in social media, stunt stradal, evenimente, concursuri si vizite la radio, toate adaptate la nota istorica a serialului, arata un comunicat emis de agentie.

Campania a debutat printr-un teasing realizat de endorserul campaniei, Cosmin Tudoran (Ca$$a Loco), pe pagina personala de Facebook si pe blog. Datorita asemanarii sale cu Ragnar, personajul principal din "Vikingii", Cosmin s-a tuns in stil viking. Initial, le-a cerut parerea prietenilor sai de pe Facebook si i-a provocat sa dea like unei imagini cu Ragnar daca vor sa il determine sa se tunda exact ca el. Fotografia a adunat un numar mare de like-uri, iar endorserul s-a tuns. Acesta a petrecut apoi o zi ca un viking, cu haine specifice, sabie, scut si un topor, care l-au insotit pe toata durata zilei, in toate activitatile sale.


Cosmin Tudoran

Difuzarea primului episod a fost marcata printr-un ospat al vikingilor in Centrul Vechi al Bucurestiului, care a inclus ale, berea specifica vikingilor, mancare nordica, concerte de muzica veche scandinava si reprezentatii de jonglerii cu foc. Cosmin Tudoran a fost gazda petrecerii impreuna cu alti trei vikingi.

Campania a inclus si un stunt stradal: trei vikingi au mers prin centrul Capitalei, intalnind fanii HISTORY, facand poze cu bucurestenii si povestind despre noul serial. Cu o seara inainte, vikingii au anuntat o parola secreta pe pagina oficiala de Facebook si i-au provocat pe fanii HISTORY sa ii caute pe strazile din Bucuresti. Cine i-a intalnit si a stiut parola a primit din partea lor un cadou  – un tricou inscriptionat cu "I Party Like a Viking".

Campania de comunicare a inclus vizite si in redactiile principalelor publicatii romanesti, dar si in studiourile radio in dimineata premierei, oferindu-le DJ-ilor un mic dejun nordic bazat pe peste.

"Dupa succesul inregistrat in SUA, unde serialul “Vikingii” a ajuns numarul 1, HISTORY a decis ca primele tari de difuzare din Europa sa fie Romania si Polonia, ceea ce a fost o mare bucurie pentru noi. Echipa HISTORY a aratat o mare deschidere si entuziasm fata de ideile noastre si am realizat impreuna una dintre cele mai populare campanii ale toamnei, in care Cosmin Tudoran a avut un rol memorabil", a declarat Diana Bucuroiu (Community Manager, GolinHarris).



Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related