Volksbank indeplineste dorinte intr-o campanie semnata de BBDO Group si FourHooks

Volksbank indeplineste dorinte intr-o campanie semnata de BBDO Group si FourHooks

BBDO Group Romania si FourHooks au creat pentru Volksbank campania "Daruieste o bucurie", prin care banca e in cautare de trei romani cu dorinte ambitioase pe care vrea sa-i ajute sa-si transforme bucuria in realitate. Campania include trei bloggeri, Dana Rogoz, Simona Tache si Vlad Petreanu, care au rolul de a duce mai departe mesajul catre publicul lor si de a oferi sansa cititorilor de a-si indeplini o bucurie mult visata, arata un comunicat emis de FourHooks. Castigatorii vor primi  in luna noiembrie trei bloguri, trei campanii tematice si trei premii a cate 1.000 EURO.

Inscrierile in campanie vor fi deschise pana pe data de 13 noiembrie 2013, urmand o etapa de preselectie. Castigatorii vor fi alesi din listele scurte pe baza votului public si a notelor acordate de Dana, Simona si Vlad. Toate detaliile si informatiile privind desfasurarea campaniei, precum si lista completa de inscrieri sunt accesibile pe platforma proiectului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related